Sahabat Selamanya

Monday, February 13, 2012

Asas Kord Guitar

Hari ni gua da update kord2 gitar. So pandai2 hangpa la cari lagu. Kord yang takdak tu bley request. Lagi satu kalau ada salah ke ape ke bagi taw. Gua pun amik dari byk source & tak semua source bagi yg terbaik. Kat sini gua pn nak share sikit kord2 gitar yg biasa2 org main. So utk yg baru nk start main tu bley rujuk sini. Gua pn dulu blajar kat internet gak.


Ok ni dia. Gua cadang main kord asas dulu. Semua yg belah kiri tu kord basic. Cara paling senang nk start main, pg kat youtube blajar struming dulu. Then amik kord gitar dari lagu mana then try main ikot kord atas ni. Stakat ni gua tlong dlu. Kalau ada pape lagi bley tanya. Member2 punya pasal gua tlong. Takda hal. Semoga korg dapat main dgn baik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...