Sahabat Selamanya

Friday, March 2, 2012

Penangan Gigi Bongsu

Assalamualaikum..

Entry kali ni aku wat dalam keadaan tensen, sakit kepala, sakit tengkuk, takda mood, sakit giler dsb. Puiihh. Baru la skang ni aku taw betapa sakitnya, sengsaranya dan deritanya bila gigi bongsu nk tumbuh ni. Perkara standard (makan dan tidur) yg aku slalu wat pun x mampu aku nk wat. Sakit giler bai. Rasa mcm nk tumbuk je muka sndri bila sakit tu. Pernah jgak aku telan painkiller sebiji. Tapi sakit lagi. Telan 2 biji. Sama gak. Last skali ak tlan plan Panadol 2 biji. Tros tido 7 jam aku sbb mgkin da over dose. Haha.

Btw, mggu dpan ni aku da start kelas balik. Malas dan takda mood mula mnjadi perbualan hangat dalam otak aku ni. Dgn gigi yg mcm ni mmg sengaja la aku cari alasan x datang kelas nanti. Fyp pn baru start sikit2. Igt cuti dpt wat byk la. Last2 dpt tgk folder die tanpa bukak pn. Haha.

Ok la. Saja wat entry bodo ni time tensen2 ni. Selamat kembali ke sekolah kepada pelajar2 Uitm aku ucapkan. Semoga sem baru ni korg dpat dean list la. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...